Poesia a la plaça 5a edició


poesiaalaplac%cc%a7a5-2Txan txan… ja està aquí, molt a prop, la trobada músico-literària que celebrem a peu de carrer!

Partim d’una participació prèvia de veïnes i artistes. I de cop i volta, l’espontaneïtat, els ulls de tots nosaltres es troben a través de la plaça. Els més i menys agosarats s’apropen al micròfon per donar un to, o dir unes paraules amb més ritme, o melodia, moviment, expliquen històries, hi ha emoció i alguna cosa més que no sabria expressar.

Diumenge 18 de setembre, de 17:00 a 22:00 a la plaça Comerç.

Ai, Uh i Oh! Aquest any ens hem adormit una mica amb la difusió. S’agraeix la difusió boca orellaaa.

Contacteu amb nosaltres a: culturasantandreu@gmail.com

Edicions anteriors de Poesia a la Plaça:

Presentació especial per la cinquena edició:

Cinco años. Poesía a la plaça cumple cinco años.
Hay cosas que os queremos contar. De cómo nació. De porqué. De para qué.
Lo primero: no nació por generación espontánea. Tiene padres y madres. Y fue lo que han llamado 15M que nos reveló la posibilidad de hacer algo en las plazas, de encontrarnos, de hacer lo que quisiéramos hacer. Montaje de comisiones, agrupaciones de personas, vínculos de amistad.
Del grupo que suele trabajar en el evento un par de personas provienen de la comisión de cultura, otro par del grupo de comunicación, tres mas de la universidad indignada, otra del grupo de género, otra mas de educación, un compañero de otra asamblea y por último otra por relaciones de amistad. No hay duda del origen de la criatura.
La convicción de la gente es que somos soberanos. Nos gusta compartir y estar. Somos nuestro propio patrocinio y nos subvencionamos del bolsillo, cada una del suyo. Pero tampoco hay que hacer bandera. No queremos banderas. (Aunque las tengamos, no lo dudeis).
La poesía y la música son el objeto. Tienen valor por sí mismas. Pero son también el vehículo.
Poesía a la plaça es gente que hace cosas. No va de lucirse. Va de disfrutar. Va de compartir. De alargar si hace falta llenar una ausencia, de acortar al mínimo para que otra gente pueda tener un tiempo. Va de estar y ser amigos.
Y el grupo que organiza (aunque facebook diga lo que diga, es el grupo) es sólo eso: el grupo que organiza para conseguir una cierta fluidez, ayudaros y ayudarse a escuchar, a entender…
Oh, benvinguts, passeu passeu, ara ja no falta ningú,
o potser sí, ja me n’adono que tan sols hi faltes tu,
també pots venir si vols, t’esperem, hi ha lloc per tots.
el temps no compta, ni l’espai, qualsevol nit pot sortir el sol.

Cliqueu aquí per veure l’àlbum de fotografies de Poesia a la plaça 5

Deixa un comentari