Comunicació

Continguts

#principis
#info
#material
#actes


Principis i objectius

Les funcions essencials de la Comissió de Comunicació son:

– Fer difusió de tot allò que tingui relació amb l’Assemblea de Sant Andreu de Palomar  (ASTAP) i el que estigui relacionat amb el moviment 15M.

– Proporcionar i gestionar els mitjans necessaris per que qualsevol Comissió i l’ASTAP pugui comunicar el seu treball, actes, anuncis, etc

– Proporcionar i gestionar els mitjans necessaris per a la comunicació interna de les Comissions de l’ASTAP (amb col.laboració amb la comissió de Dinamització)

– Contribuir a la sensibilització de la població per tal d’ampliar la base social del moviment a Sant Andreu de Palomar.

– Gestió del calendari virtual d’actes, accions, trobades, assemblees, etc

– Recopilació i arxiu de tota la documentació generada per l’ASTAP.

La comissió es composa de 6 subcomissions. Les funcions essencials de cada subcomissió son:

– Digital: creació i gestió de les diferents plataformes digitals (bloc,fòrum,facebook,twitter,etc.) de l’ASTAP

– Imatge: enregistrar (video o fotografia) qualsevol dels actes que tinguin lloc a Sant Andreu de Palomar (o estiguin relacionats amb l’ASTAP fora de STAP) i publicar-les en els següents canals de difusió: Youtube Channel i Flickr

– Difusió al carrer: gestionar la impressió del material de difusió, reclutament i organització de persones per a la difusió al carrer.

– Mitjans: contactar i organitzar les diferents aparicions de l’ASTAP als mitjans de comunicació locals i generalistes.

– Disseny i maquetació: creació i disseny del material gràfic necessari per a la realització de material de difusió (digital i en paper). Això inclou logos, octavetes, cartells, samarretes, etc.

– Organització i protecció de dades


#Continguts

Informació de la comissió

Reunions

Actualment ens estem trobant els dilluns a les 20h a la Fàbrica 1 de Fabra i Coats (C. Sant Adrià, 20). Si tens pensat assistir-hi per primera vegada, avisa’ns abans per confirmar-t’ho.

Contacte

santandreucomunicacio@gmail.com


#Continguts

Material de suport

Manual per crear usuari wordpress i fer una entrada al bloc


#Continguts

Actes

13 responses to “Comunicació

  1. hola família

    a veure què us sembla

    sovint els anònims com nosaltres no tenim la repercussió social que poden tenir els famosos, gent de casa nostra que per la seva professió, el seu talent o el que sigui és coneguda arreu de Catalunya, o d’Espanya, o del món. fins i tot persones que no són andreuenques però que per molta gent són un referent. m’imagino noms com en Ferran Monegal, el Ramón Miravitllas, el Juan Luís Cano, el Quico Tur, el Tomàs Guasch… i la llista és llarga i es pot decidir qui creiem que “ens representa”. la qüestió seria anar a aquestes persones i pregunta’l-hi què opinen sobre el moviment dels indignats, sigui en vídeo o en àudio, i penjar-ho a la web. molts d’ells ja han fet declaracions públiques a favor, s’haurien de recollir o posar-se en contacte amb ells perquè facin un comentari “més personalitzat”, més si es tracta de “veïns il·lustres”

    bueno, a veure què us sembla. llenço la idea a l’aire!

    jejee m’he inspirat amb les “cometes”

  2. Hola!

    Les dejo mis notas sobre la asamblea del domingo pasado en plaza catalunya, resumen tambien de lo descutido en la asamblea de plaza catalunya y foto de la coneccion directa con la acampada de nueva york de mas tarde. Ahi adentro tambien esta la cancion del final de la asamblea de barris, cantada por un miembro de la asamblea de Sant Andreu! Espero que les guste o que se entienda algo por lo menos de lo que escribi’.

    https://n-1.cc/pg/blog/skoria/read/388389/trobada-de-barris-plaza-catalunya-26-junio

  3. Donde encuentro el acta de la última asamblea para poder leerlo?
    Gracias.
    Saludos.

    • Hola esperanza,
      el último acta es del día 15. Lo tienes arriba:
      Acta Comunicació 15 d’Agost de 2011

  4. Muchas gracias,pederindi,pero buscaba el acta de la asamblea del 26 de Julio,os lo pregunto a vosotros porque pensé que seriais los encargados de colgarla.
    saludos

  5. Hola esperanza,

    l’acta del 26 de juliol és a la pestanya Assemblea, Actes.

    O sinó et passo el link
    https://assembleastap.files.wordpress.com/2011/08/acta-astap-26-07-11.pdf

    I si trobes qualsevol error u omisión doncs sóc la culpable. Vaig prendre l’acta aquell dia!

    Salut!

  6. Hola gente de Sant Andreu soy el FLASH, el diables 4 de noviembre la gente de la Trinitat celebramos una GRAN FIESTA. Nuestro CAP (ambulatorio)cumple 20 años. Gente, habra musica, mojito, y lo que tragais. Bienvenidos todos a la fiesta. SALUT. Prometo que cantare.
    Mojito gratis para quien venga con pijama. Tenim seguridad totalmente la nit a carreg de l’ICS.
    Convidats d’honoris causa: Boi, Mas, Subirana,… Metges sense fronteras tambe per si de cas,…

  7. Hola,
    Las actas de las reuniones de l`espai de coordinació de barris no deberian de estar colgadas al bloc de Sant Andreu ? no es una información a la cual podamos aceder tod@s ?. Si me equivoco y están colgadas en algún sitio hacermelo saber.
    Gracias y saludos.

  8. Mientras de deciden algunos aspectos de estructura y consenso, habilitamos un enlace a la página del “Espai de Coordinació dels Barris de Barcelona” en el apartado “Webs d’interès”.
    Gracias por tu sugerencia Esperanza.

  9. Gracia a ti, lluis, como siempre tan rápido y eficaz. Te felicito por el trabajo que realizas, tendríamos que clonarte y tener más como tu.
    Saludos y bona nit !!!!

  10. Como persona no lo podemos clonar, pero si podríamos clonar en otros/as su implicación y capacidad de trabajo, ya que si tenían trabajo antes, después de las elecciones, va a ser un no parar en la com. De comunicación, vamos a arrimar un poquito el hombro entre todos todas, para reforzar o como mínimo facilitar su labor.
    salut

  11. ILP PAH
    ¿Podría colgarse la intervención de ayer en el Congreso de Diputados?
    Estaría bien…

  12. Tanto comunicacion como las herramientas de la asamblea se encuentran paradas porque asi lo decidio la asamblea desde diciembre? del año pasado (7 u 8 asambleas). Yo estaria encantado de hacertelo pero solo puedo hacertelo a titulo personal en el foro, por no contradecir la asamblea. A ver si en esta proxima se soluciona el tema… porque ni el propio correo de la asamblea estamos gestionando (y cuesta esfuerzos intentar hacerte creer que eso no debe darte verguenza ajena, porque no es tu responsabilidad (es la de todo el colectivo)).

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s